diumenge, 30 de setembre del 2012

Un regal amb molt amor / Un regalo con mucho amor



Fa una setmana es van casar uns amics que malgrat viuen lluny, sempre els sento molt aprop. Em feia molta il·lusió que a més de tenir un regal del grup poguessin tenir alguna cosa mes personalitzada i se'm va acudir que els hi podia fer gràcia un amigurumi. Vaig estar buscant fins que vaig trobar aquests dos preciosos ossets, em van enamorar i vaig pensar "quin millor regal per un casament que.... dos nuvis!!" Va ser una decisió precipitada, perquè tans sols tenia dues setmanes per fer-los, però em vaig emocionar tant que ho vaig aconseguir, encara que ni jo em creia que ho aconseguira i... 

Hace una semana se casaron unos amigos que a pesar de vivir lejos, siempre los siento muy cerca. Me hacía mucha ilusión que además de tener un regalo del grupo pudieran tener algo mas personalizado y se me ocurrió que les podía hacer gracia un amigurumi. Estuve buscando hasta que encontré estos dos preciosos ositos, me enamoraron y pensé "qué mejor regalo para una boda que .... ¡¡dos novios!!" Fue una decisión precipitada, porque tan solo tenía dos semanas para hacerlos, pero me emocioné tanto que lo logré, aunque ni yo me creía que lo lograría y...







...aquí teniu el proces de creació del meu regalet express



...aquí tenéis el proceso de creación de mi regalito expréss



AQUÍ US PRESENTO ALS OSSETS NUVIS

AQUÍ OS PRESENTO A LOS OSITOS NOVIOS




5 comentaris:

  1. Són molt bonics, Laura! He seguit tot el procés i m'ha encantat veure com, malgrat tenir poc temps, has fet realitat allò que volies regalar als teus amics. Moltes felicitats!!

    ResponElimina
  2. Son preciososss !!!!!!!!!!!! Lau m'encantan........

    ResponElimina
  3. Són preciosos! Llástima les fotos no siguin més grans (les del collage). Quan ho mires amb el movil es veu molt petit...

    ResponElimina
  4. què xulos!!!!
    felicitats i visca els nuvis!

    ResponElimina