dimecres, 8 d’agost del 2012

Comencem pel principi...

Els meus inicis en el ganxet en realitat van ser quan era petita que em passava estones fent cadenetes i cadenetes. La meva avia m'hi ensenyar però no vaig ser capaç d'avançar amb cap altre punt, suposo que no em centrava jejeje

A estat després d'uns 20 i tants anys que vaig trobar una companya de feina que em va fer tornar a reviure aquells intents de petita, aquesta noia és la Mai, que a més de ser una gran companya i amiga és la meva profe de manualitats :P

La Mai em va ensenyar una cosa totalment nova per a mi que es deien Amigurumis, i que ara em fascinen. Els amigurumis son ninos fets de ganxet en 3D i es poden fer amigurumis de tot, menjar, animals, gent, però sobretot hi ha un munt de patrons per fer dibuixos animats!!

Aquí us deixo la meva primera creació, encàrrec que vaig fer per la meva parella i que actualment esta a la seva taula de treball.


          Bob-omb (Saga Mario Bros)



1 comentari:

  1. Guapi!!! ja m'agradaria ser profe de manualitats.. jajaja.. només intento ajudar quan algú necessita un cop de mà.. o animar a la gent a compartir la meva afició, si sé que els pot agradar o anar bé.. de debó, que és un plaer compartir moments, activitats, projectes i il·lusions amb vosaltres. Ja es van venient els resultats, quan algú té un amigurumi a la taula del despatx o tindrà una catifa de trapillo a casa seva... serà molt guai veure com es decoren les nostres vides amb tan sols llana, ganxets i molta imaginació.

    ResponElimina